- ο ολοκληρωμένος καθορισμός της πορείας των εκπαιδευτικών προγραμμάτων (ύλη, περιεχόμενο και διαβάθμιση διαγωνισμάτων κ.α.),
- η ταχύτερη εναρμόνιση του περιεχομένου σπουδών στις νέες απαιτήσεις όπως αυτές διαμορφώνονται κατά περίπτωση
- η άμεση αντιμετώπιση, σε συνεργασία με τους υπευθύνους σπουδών, προβλημάτων που ανακύπτουν και αφορούν σε μαθητές με μαθησιακές ή συμπεριφορικές δυσκολίες.
Γνωρίζοντας ότι σ’ αυτή την εύπλαστη ηλικία, τα παιδιά μας έχουν μεγάλη ανάγκη, εμείς, (οι καθηγητές των Φροντιστηρίων Σπουδή) βρισκόμαστε στο πλευρό τους όχι μόνο ως καθηγητές αλλά ως παιδαγωγοί.